انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

هوای دلم تکراریه!

تکرار را تکرار میکنم؛

هوای دلم ابریه

تکرار را تکرار میکنم؛ 

انگار همه جا صورتیه!

در انزجار از خاکستریه تکرار

به رنگ پناه میبرم!


تکرار را تکرار میکنم؛

هوای دلم ابریه

چشام فقط برق میزنن

باریدن کفایت نمیکنه!


تکرار را تکرار میکنم؛

هوای دلم ابریه

برای فکر کردن مجبورم فکر نکنم!

اونی که دنبال یه قصه ی خوبه

صبرش اندازه ی صبر ایوبه


تکرار را تکرار میکنم؛

هوای دلم ابریه

یکی داره تو دلم اذون میخونه

حیف که قصه نیست

همه چی واقعیه

سهم من از خودت

عادلانه نیست!

عادلانه نیست..


-------------------------------------------------------------------

پی نوشت 1:

 یه دوست وبلاگی داشتم که پایان نوشته هاش و یا کامنتهاش همیشه می نوشت: خدا خوبه. حس قشنگی منتقل میکرد

پی نوشت 2:

همه فلسفه خون شدن! مد شده. تصمیممو گرفتم که هیچ فلسفه ای رو نخونم، با فلسفه ی خودم هنوز کنار نیومدم. اصلا باری از رو دوشم برداشته شده!

پی نوشت 3:

جایی نمونده که آدما آلودش نکرده باشن، امیدوارم هیشکی نوشته هامو نخونه!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد