انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

ایمان بیاورید به شوق ساقه شکسته علف برای بقا!!

 

 همه مون یه قطره ایم. همه ی ما آدما !

 سلام به هر کسی که این متنو میخونه ! امیدوارم خوب ، گل و ماه

 باشین .

 شما یه قطره از چی هستین ؟!

 امیدوارم از جنس عشق باشین .

 همه چیز خواستنه و به نظر من ربطی به اعمالی که تا بحال انجام

دادیم نداره. اگه خودمون بخواهیم از همین لحظه می تونیم خودمونو

عوض کنیم ، منم یه لحظه تصمیم گرفتم اینجوری که هستم باشم

و...شدم!

 یه چیزی شنیدم که بنظرم خیلی جالب اومد : نظام حاکم بر طبیعت ،

 نظام جبر و اختیاره و اختیار ما محدود به جبر طبیعته.

 شاید قبلا یه جورای دیگه در این باره شنیده بودم ولی چون می دیدم

 درک این قضیه سخته و اصلا فکر کردن و بحث در این باره چه به دردم

 میخوره؟! واسه همین توش دقت نمی کردم. از وقتی که شروع کردم

 به فکر کردن درباره ی موضوع وبلاگم ، می بینم تقریبا همه ی مسائل

 مادی و معنوی و بشری و غیر بشری... یه جورایی به هم مربوطند.

(به این می گن روح جهان!) حتی همین بحث هم به موضوع مورد

نظرم ربط داره.

 یه پیشنهاد : سعی کنین حتما یه موضوعی پیدا کنید و واسش یه

وبلاگ راه بندازین و واسه دل خودتون دربارش بنویسین. سعی کنین

خیلی هم جدی بگیریدش. اینکارو انجام بدید تا اینکه یه وقت میبینین

می تونین به درک روشنی از خودتون و رابطه ی حقیقی تون با روح

همه چیز پی ببرین!

 بنظر من کمال حقیقی انسان اینه که یه بینش درستی نسبت به

دنیاهای خودش بدست بیاره!

 واسه شروع بیاییم و یه لطفی به خودمون و بینشمون کنیم : به 

دنیاهای دیگران ، به دنیاهای اطرافمون احترام بذاریم !

 

 ایمان بیاورید به پرتو گرم و روشن خورشید!

 ایمان بیاورید به میل سبز گیاه برای روییدن!

 ایمان بیاورید به شوق ساقه شکسته علف برای بقا!!

 

باشد که انرژی عشق با طلوع آفتاب وجودش متجلی شود.

                                                                   آمین

 شاد باشید و سرشار