انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

جستجوی گیلگمش وار من


نه اعتراض می کنم

نه شعر میگم

نه تکذیب می کنم

و نه حتی تهذیب!

در جستجوی گیلگمش وارانه ی خودم به "سکون" رسیدم

حتی درد هم تسکین دهنده نیست

حتی خشم هم تسکین دهنده نیست

فقط

گواهی میدم! 

به حضور تو ..


بگمانم به مقصود نزدیک شدم

اما 

من به "سکون" رسیده ی سردرگمم

در سکوت

به "سکون" گرفتار!

---------------------------------------------------------------

پی نوشت:

مبادا در بین خود کسی را دیوانه بنامید، زیرا به راستی، ما نه دانشمندیم و نه دیوانه... 

زندگی بر حکمت و حکمت نیز بر جنون استوار است.. 

"باغ پیامبر و خدایان زمین- جبران خلیل جبران"