انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

اینجا ................. دنیای قشنگی که می خوام!

 

سلام ............... به دنیای قشنگم! به اینجا ! به هواش ! به همه چیزش !...

به دنیای قشنگ دلم!

خیلی وقته که نیومدم اینجا. خیلی وقته که هوای توش راکد مونده. یه نمه دلتنگ

بودم. فقط یه خورده! اندازه ی همون پای مورچه کوچولو!

دلم نمیخواد از اون لحظه های ... چیزی بگم. همه چیزش پر !

شاید به یه همچین لحظاتی احتیاج داشتم تا محکی باشه واسه خودم و راستی

و درستیه هر چی که اینجا گفتم! تا ایمانمو به *عشق* و انرژیش بسنجم! و...

جدا کمکم کرد. این رو هم فهمیدم تا آدم خودش نخواد چیزی کمکش نمیکنه.

فعلا فرصت زیادی ندارم، آپ میکنم تا جو دنیام عوض شه. دلتنگی همه جاشو گرفته

بود....... حالا بهتر شد.

راستی من همه ی آدمای دنیارو دوست دارم. بخصوص اونایی رو که دوستم

دارن. و اونایی که شهامت و ایمان دارن و اونایی که خودشونو دوست دارن و اونایی

که هیچوقت زمان رو برای بهتر شدن و بهتر عمل کردن دیر نمیدونن و عاشقای

باایمان رو و...

دل خودمو! مهمترین چیزی که تو دنیام وجود داره.

همه میتونن شاد و خوشبخت باشن درست مثل فرشته ها تو نقاشی! هیچ دلیلی

واسه اینکه اینطور نباشه وجود نداره....هیچی.

 

**من از آغاز این جا بوده ام

وتا پایان نیز خواهم بود؛

زیرا وجود مراپایانی نخواهد بود.

روح انسانی فقط پرتوی از آن مشعل فروزان است که خداوند

در روز نخست آفرینش از خویش جدا کرده است...**

از:جبران خلیل جبران

 

شاد باشیم و یگانه