انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

متاسفانه وسط نفس کشیدن گیر افتادم!


خب بزار ببینم الان کجام؟!!..

فردا 28 ام صفره و تعطیلم.. فقط مونده 4 و 5 شنبه و بعدش میتونم دیگه نرم سرکار!!

دلم میخواد این آخرین تلاشم تو زندگی بوده باشه!!

دلم میخواد بتونم که دیگه پانشم!!

طبق معمول سراسر زندگیم الانم باز دلم گرفته و حسرت چیزیو میخورم که نمیدونم چیه

دیگه واقعا هم اهمیت نمیدم

فقط کاشکی میشد یه لحظه "نیستی" رو به زبون آورد و "نیست" شد


یه کلکی این وسط سوار شده که آدمیزاد نمیدونه از کجا خورده!

خدا به آدم حق "انتخاب" داده؟!!

این حق فقط در این حده که یه سیب و یه موز بزاری جلو میمون و بگی "انتخاب" کن..


از طرفی دیگه دلم نمیخواد پای خدارو بکشم وسط

متاسفانه هنوز هم بهش معتقدم..

متاسفانه هنوز هم میتونم احساسش کنم..

متاسفانه خیلی خیلی خسته م..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد