انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

!!!


سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲

فقط گذشت زمان رو حس می‌کنم!!

خداروشکر از کراش زدن رد شدم!!

قبلنا فک می‌کردم فقط آدمای مسنی که منتظر مرگ نشستن

گذشت زمان رو حس می‌کنن.. لمسش می‌کنن.. لابد باهاش کنار

هم میان!!

سرماخوردم.. حوصله‌ی بی‌اف جی‌اف بازی رو ندارم..

چقدر همه‌چی بی‌معنیه!! چطور آدمای دیگه بااین مساله

کنار میان؟؟!!! ینی متوجه بی‌معنی بودنش نیستن؟؟!!!


یه عمره دارم درجا می‌زنم.. وقتی یکی بخواد به‌روی آدم بیاردش 

دیگه عمیقا کشنده میشه.. واس همینم دلم نمیخواد از گذشته 

کسیو ببینم.. هییییچکس نمی‌تونه درک کنه..


داشتم فک می‌کردم آدما باید حداقل زمان مرگشونو می‌دونستن

چون با لذت بیشتری زندگی می‌کردن.. 

مرگ؛ تنها امید باقی‌مونده‌س


متنفرم از اینکه گیر آدما افتادم

جام اینجا نیس

باید تموم شه

این وضعیت بااااید به سرانجام برسه

این چرخه‌ی حال‌به‌هم‌زن باید بسته شه

گوربابای #کافکا_در_کرانه و #موراکامی

چقدرررر شبیه زندگیه این کتاب لعنتی...


خیللللی دلم می‌خواد بدونم بجز اون قایقی که قرار بود بسازه

آیا راه دیگه‌ای هم واسه رفتن درنظر داشت؟؟ #سهراب_سپهری


دلم می‌خواد یه فیلم ترسناک ببینم تا یکم از #اینجا دور شم


هیچی ارزش هیچی رو نداره..