انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

حکمت عاشقی !!

 

خدایا ، به من آرامش ببخش تا بپذیرم آن چه را نمی توانم  

تغییر دهم . 

به من شهامت ببخش تا تغییر دهم آن چه را می توانم . 

و به من فرزانگی ببخش تا تشخیص دهم تفاوت این دورا. 

 

سلام. سلام به اینجا ، به دنیای قشنگ دلم. خیلی وقته که واسه دلم ننوشتم! 

به این معتقدم که وقتی آدم حرفی برای گفتن نداره بهتره سکوت کنه اما  

جالبه که وقتی خیلی حرفا تو دلته و ندونی از کجا شروع کنی، اونوقته که 

خواه ناخواه سکوت خودش پهن میشه! 

نمی دونم از چی بنویسم ، از عشق یا نفرت! خوب مسلمه که اگه از خوبیها  

بگم انرژی عشق فعال میشه و اگه از بدیها بگم انرژی نفرت. 

خدای من این در جهت اهدافم نیست که از نفرت بگم! برای اینکه بخوام  

طوری که تو ازم راضی باشی زندگی کنم، باید انرژی عشق و محبت رو  

فعال کنم ، عشق ؛ همون چیزی که از جمال تو نشات می گیره... 

خدایا کمک کن تا بتونم به اهدافم برسم. کمک کن تا لیاقت زندگی کردن 

رو داشته باشم. لیاقت انسان بودن رو... 

خدای من کمک کن تا هیچوقت فراموش نکنم که : 

زندگی نه از خواسته ها ، که از اعمال هر انسان ساخته 

می شود . 

خدای من احتیاج دارم تا بیشتر به مفهوم این کلمات برسم : 

هیچ فرصتی استثنایی نیست. خدا فرصت های زیادی به  

آدمیان داده است . 

خدایا می ترسم از لحظه ای که از روی عادت زندگی کنم و خودم 

متوجه نشم! 

خدای من احساس می کنم الان وقتیه که باید به حرفهایی که جهان برای  

گفتن داره ، گوش بدم و صبور باشم اما می ترسم که در جستجوی گنج 

افسانه ی شخصیم باشم ، بی آنکه واقعا بخوام افسانه ی شخصیم رو  

زندگی کنم... 

خدای من بخاطر همه ی شک هام ، بخاطر همه ی ترس هام، و بخاطر 

 

ایمان ضعیفم و بخاطر همه ی ناتوانیم ببخشم و بهم برکت بده ؛ 

یا لطیف 

باور دارم که : 

اگر تمام عقاید پیش پنداشته را درباره ی خوشبختی ، عشق 

و حقیقت انکار کنیم : 

کشف می کنیم از آن چه می جوییم جدا نیستیم . 

باشد که انرژی عشق با طلوع آفتاب وجودش متجلی شود . 

آمین