انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

Million Years Ago..!!


خب بزار ببینم چی ها رخ داده!!..

تا پایان مهر تو طاعتی بودم.. الانم دو هفته س که آزمایشگاه سینام

داشتم فک میکردم چرا قبلا که الزهرا و 17 شهریور میرفتم اونقدر حس خوبی به کارم داشتم؟!

الان دارم لحظه هارو میشمرم که دیگه نرم!!

هم پشیمونم که رفتم اینجا و هم واقعا نیستم!!!

این روزا حقیقتا یه مرگیم هست

ینی همممممه ی آدما تو دوراهی انتخاب قرار میگیرن؟!

برم یا نرم؟ انجام بدم یا ندم؟ بگم یا نگم؟..


I miss the air; I miss my friends

I miss it when life was a party to be thrown

but that was a million years ago...


انگار ساااالها خوابیدم و یهو بیدار شدم 

همه چی همینقدر دوره..

همه چیز خییییلی دووووووووور بنظر میاد..

دوووووووور...

نمیشه تکون خورد انگار..

کاشکی همه ی اینها فقط یه کابوس بود و یهو بیدار میشدم میدیدم

منم یه پاریس هیلتونم!!


دنبال یه سری تغییراتم

حتی اگه مثلا تغییر سلیقه موسیقیاییم باشه

یا مثلا شاید حق با امیر باشه و اوکی باشه که با سیگار خودمو آروم کنم!!

چون اینطور که میگن دنیا دو روزه!!

دلم تغییرات بزرگ میخواد

دلم میخواد بیدار شم و ببینم منم یه پاریس هیلتونم..