انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

قلبم پایدار خواهد ماند...

 

 

 

My heart will go on...

Celine Dion

 

 

 

هر شب در رویاهایم تو را می بینم و حست می کنم

اینگونه می دانم که پایدار هستی

در فراسوی فاصله ی میان ما

تو آمده ای تا نشان دهی که

پایدار خواهی بود

 

نزدیک یا دور ، هر جا که باشی

ایمان دارم که این قلب پایدار است

یکبار دیگر این دریچه را بگشا

خواهی دید که در قلبم هستی ،

و با بودنت قلبم پا بر جا خواهد ماند

 

لطافت عشق تنها یکبار می تواند ما را لمس کند

و تا همیشه ادامه یابد

و این عشق هرگز

تا لحظه ی مرگمان

رهایمان نخواهد کرد

 

عشق لحظه ای معنا یافت که من به تو عشق ورزیدم

زمانی ناب ، همان لحظه ای که با همه ی وجودم نگهش داشتم

و با این عشق است که زندگی من همواره پایدار خواهد ماند .

 

نزدیک یا دور ، هر جا که باشی

یقین دارم که این قلب پایدار است

یکبار دیگر این دریچه را بگشا

خواهی دید که در قلبم هستی ،

و با بودنت قلبم پا بر جا خواهد ماند

 

تو اینجایی و با حضورت در کنارم ،

از هیچ چیز نخواهم ترسید

و می دانم که این قلب پایدار خواهد بود

 

تا همیشه ، این راه را ادامه خواهیم داد

تا در قلب من هستی ، در امان خواهی بود

و قلبم با حضورت

همواره پا برجاست

قلبم پایدار خواهد ماند

 

نظرات 1 + ارسال نظر
elli جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://live4one.blogfa.com

هی! سلام رفیق! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد