انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

مولای عشق

 

من از اندوه سرشارم، پراز تکرار دلتنگی

غریب آشنا با من، دلم تنگ است، باور کن

 

 

مولای عاطفه

 

 

در اشکریز باغ،

                              وقتی که گل شکست

 

وقتی که آفتاب،

                             در من به شب نشست

 

 

نام عزیز تو،               فریاد باغ بود

 

یاد تو در کوسف،      تنها چراغ بود

 

 

 

اعجاز تو به من، جانی دوباره داد

مولای سبز پوش، یادت به خیر باد

 

 

 

 

همرنگ تو اگر

                           عاشق نبوده ام

 

جز با تو اینچنین،

                           با قلب خویش هم،

                                                           صادق نبوده ام

 

 

 

 

من مثل یک درخت،

                               گلپوش میشوم،

                                                            در فصل هر بهار

تا یک درخت سبز،

                                از تو به یادگار،

                                                             باشد در این دیار

 

 

 

**مولای عاطفه، مولای سبز پوش یادت به خیر باد**

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پسرحاجی شکراله سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://soup.blogsky.com

سلام
کوسف یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد