انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

فزت و رب الکعبه...

 

فزت و رب الکعبه 

 

 

 

 

 

ای خدای من ؛  

 آیا اعترافاتم به بدی مرا سودی می بخشد؟ و اقرارم در درگاهت به  

 زشتی  آنچه انجام داده ام مرا از عذابت می رهاند؟ یا در این حال که در 

   محضرت ایستاده و دست نیاز به سویت دراز کرده ام خشم خود را برای من  

 قرار داده ای؟ یا هنگامی که دعا کرده ،تو را می خوانم، قرین خشم تو شده 

  ام؟منزه و پاکی، از تو نومید نمی شوم در حالیکه در توبه وبازگشت به سوی 

  خود رابه رویم گشوده ای... 

ای بخشنده ترین بخشندگان و ای آن که بخشش او از کیفرش بیشتر است و  

 ای آن که خشنودی او از خشمش افزون تر و ای آن که  از کردار نیک بندگانش  

 به اندک خشنودگشته و ای آن که  کار اندک ایشان را پاداش بسیار داده و ای 

  آن که  روا شدن را وعده فرموده است؛ 

من از گناه کارترین گناهکاران که تو او را آمرزیده ای، گناهکارتر نیستم و از  

 نکوهیده ترین کسی که به پیشگاهت عذر آورده و عذرش را پذیرفته ای 

  نکوهیده تر نمی باشم و از ستم کارترین کسی که به درگاهت توبه کرده و به او احسان کرده ای ستم کارتر نیستم؛ 

در این جا که هستم از کردار ناپسندم به سوی تو توبه می کنم؛ توبه یک 

  شخص پشیمان که از آنچه بر دوشش بار شده ترسان است و از آنچه در 

  افتاده بحق، شرمنده است. می داند که گذشت از گناه بزرگ بر تو بزرگ  

 نباشدو گذشت از گناه بسیار، برتوگران نیاید و چشم پوشی از گناهان بسیار بر تو دشوار نیست... 

بار خدایا، بر محمد و آل او درود فرست و آنچه از تو بر من واجب است بر من  

  ببخش و از آنچه در اثر نافرمانی از جانب تو سزاوار آن می باشم رهایی ده... 

 

پروردگار جهانیان دعایم را مستجاب فرما.  

 

فرازی از دعای دوازدهم  

صحیفه ی سجادیه  

 

شهادت مولای عاطفه تسلیت باد  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسن رحیمی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.code.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وب زیبایی داری فقط یک آهنگ زمینه خوب کم داره
خوشحال می شم به من هم سری بزنی

نظر یادت نره ............

زهرا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.خوب هستین؟ممنون از اینکه بهم سر زدین.من آپم ومنتظر حضور گرم شما.موفق باشین.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد