انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

من نه منم!


احساس میکنم دیگه زیادی بوده م..

حتی نیهیلیستم نیستم..

فقط خاطره سیگارمو خواهم داشت....


" و تو ای تنها محبوب من

ای دانه سرخ و کوچک گندم،


پیکار ما دشوار است،

زندگی دشوار،

اما تو با من خواهی آمد "


------------------------------------------

پی نوشت (1): شعر از پابلو نروداست


پی نوشت (2): تا حالا بهش فک نکرده بودم که چققققدر دلم میخواد دیوان اشعار شاملو رو داشته باشم!!




نظرات 1 + ارسال نظر
نامدار پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ق.ظ http://theater-namdar.blogfa.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
من تئاتر کار میکنم میخواستم از زبان و غذا و کارهای شهر گیلان استفاده کنم در یک نمایش اگر امکان داره کمکم کنید
به امید روزهای قشنگ
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد