انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

نبین! نخوان! نشنو!

وای که چقده پرتوقعم!

انقدرررر که واسه نفس کشیدن اکسیژن کم میارم!

یا سعی می کنم فکر نکنم و یا فکر می کنم که اینجا دارم چه غلطی می کنم؟!

همه چیز اینجا کوچیکه و حتی برخلاف مورد معمول، آسمونش هم آبی نیست! 

نه ارتفاع داره! 

و نه..

رویاهای رنگی بین ابراش جاری!

گذشته از کهیر دستم، دردم چیه؟!!

نمی شنوم

آوایی که بخواندم!

خسته از چشمهای خیره

و دهن های گشاده

و چنگ های قاپنده!

صادقانه بگم: چه تدبیری این حجم از توقع رو چاره می کنه؟

و اما سرانجام می رسه روزی که بزرگ بشم و رها؟!

وااای خدایا فقط اگه بتونم خودمو از آدم ها رها کنم..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد