انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

Habits!!

آسمون آبی آبیه

خورشید حس خوبی میده! گرم و طلاییه

یه نسیم ملایم سردی می وزه که کنار بخاری و خورشید طلایی، اونم حس خوبی داره

هوا عطر بهشتی سیب میده!

یه روز قشنگ پاییزیه!

امروز جون میداد واسه مردن

البته اگه گمگشته بودم و دور

همین الان یه هواپیما از آسمون رد شد.. همیشه از دیدنش خوشحال میشم! یجورایی حس رهایی میده..

انگار میگه امیدوار باش که دیر یا زود از اینجا میری یه جای دور!

یه عنکبوت به توری پنجره چسبیده.. میخواد بره بالا اما همش سر میخوره.. اینم صحنه ی قشنگیه!

یه عالمه کتاب اینجا دم دستم دارم.. عملا تو بهشتم!

کاکتوس کوچولوی رنگی قشنگم هم اینجاست.. 

کلللی هم آدامس موزی دارم..

عروسکم و مداد رنگی هام..

ماگ و جامدادی صورتیم.. صدالبته مداد اتودهای دوستداشتنیم..

خودکارای خوش رنگم..

یه عالمه لاک ناخن های رنگی رنگی..

عنکبوتو انداختمش پایین .. بذار بره یه جای بهتر خونه کنه..

دلم نمیخواد به پشت سرم فک کنم.. به خونه!

از بدبینی هم فقط سیگارشو دوست دارم!

چطور میشه از خوب و بد رها شد؟!

خوش بحال دیوونه ها! خوش بحال مرده ها..

بطور کلی خوشبخت و زیبا و موفقم!

بطور جزئی اما فقط سکوت می کنم!


-----------------------------------------------------------------

پ.ن1: خوشی نزده زیردلم!

پ.ن2: الان می فهمم که طفلی فرشته ها چرا موقع سجده کردن به آدم، هنگ کرده بودن!

پ.ن3:طفلی ابلیس چه زجری کشید!

پ.ن4: قول میدم حتی موقع دمیده شدن در صور هم پانشم با آدما فیس تو فیس شم!

پ.ن5: قضاوتم کنید احمقا بجنبید..

پ.ن6: خدایا تو وجود داری! اما برای انسان فهمیدنش ارزششو نداشت!

-------------------------------------------------------------------


نظرات 1 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:05 ب.ظ http://fidgety.blogsky.com/

زیاد بهش فک نکن
البته اگه عملی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد