انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

انرژی عشق و تجلی انسانیت

بیایید از یاد نبریم: عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.

ماشروم‌برگر!


امشب تاسوعاست.. دلگیره..

الان باید می‌رفتم گالری اما بشددددت سردرد دارم..

خداکنه سرماخوردگی شایع نباشه..

الان دلم ماشروم‌برگر رستوران میم رو خواست..

پسره دیروز پاشد رفت تهران..

از فردا تا آخر هفته قمردرعقربه.. از همین حالاشم همه‌چی

دلگیره.. صدا روضه از مسجد میاد.‌.

سردرد بدیه..

گفتم نیم‌دونه بیارن فردا شله‌زرد بپزم..

دلم خواست نذر امام حسین کنم..

دیروز که داشتیم با نسیم برمیگشتیم خونه

یه پسره‌ی عرازشه‌ی ارازله از ماشینش داد

زد گفتش مرسی که حجابتو رعایت می‌کنی!!

گفتم به احترام امام حسین این دو سه روزه

از کنار هیئتا رد میشم سرم کنم

شیطونه گفتش همون لحظه شالتو بردارا‌‌..

اولش هنگ بودم اما بعدش اشاره کردم گفتم برو 

ببینم بابا..

حال به‌هم‌زنا..

انگار یادمون رفته با جوونا چیکار کردن تو خیابونا..

خدانور لجه‌ای رو تشنه کشتن..

به مامان چیزی نگو..

کثافتا ایمان مردمو گرفتن ازشون..

بگذریم..

فردا شله‌زرد می‌پزیم.. نذر امام حسین

صدای آواز یه پرنده میاد.. خیلی خاص و جذابه..

مثل صداهای جنگل قلعه‌رودخان می‌مونه..

این یکی از صداهای بهشتمه..

خداکنه این زندگی آخرم باشه.. خداکنه بتونم 

به نیروانا برسم و برنگردم این دنیا..

دلم آرامش بهشتی می‌خواد..